REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO B2B Nicosta

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym
    B2B NICOSTA
  2. prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem b2b.nicosta.pl.
  3. Sprzedającym jest spółka Nicosta Sp. z o.o. z siedzibą w Końskich, Piła 107A, 26-200 Końskie, NIP: 5272837683, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000716982, zwana dalej „Sprzedającym”.
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedającym za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w pkt. 4.
  5. Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
    1. numer telefonu Sprzedającego: 733 661 493 (w godzinach 8:00 – 16:00).
    2. korzystając z adresu poczty elektronicznej: office@niocsta.pl.
    3. poprzez korespondencję skierowaną na adres korespondencyjny: Piła 107A, 26-200 Końskie;
  6. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a Sprzedający jest usługodawcą w rozumieniu tej ustawy. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania do konsumentów w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego.
  2. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  3. Klient – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
  4. Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  7. Konto - konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  8. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  12. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Sklep Internetowy (zwany także: Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem b2b.nicosta.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  15. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 3 Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem b2b.nicosta.pl .
  2. Ze Sklepu Internetowego mogą korzystać wyłącznie Przedsiębiorcy.
  3. Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane  siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  4. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  5. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu  możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed złożeniem Zamówienia.
  7. Sklep Internetowy B2B NICOSTA prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
  8. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie B2B NICOSTA są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  9. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
    1. aktualna wersja dowolnej przeglądarki internetowej.
    2. włączona obsługa plików Cookies.
  10. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści zabronionych przez obowiązujące przepisy prawa polskiego i międzynarodowego, w szczególności treści zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, treści pornograficznych, treści związanych z propagowaniem przemocy i nienawiści, treści drastycznych, a także treści powszechnie uznawanych za obraźliwie, naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, obrażające uczucia religijne, naruszające prawa autorskie lub prawa innych osób.
  11. Sklep Internetowy dostępny jest w wersjach językowych:
    1. w języku polskim;

§ 4 Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy skorzystać z formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem b2b.nicosta.pl/logowanie?create_account=1 Niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. ulica i numer lokalu;
    3. kod pocztowy i miejscowość;
    4. adres poczty elektronicznej (e-mail) stanowiący jednocześnie login Klienta.
    5. hasło.
  2. Po zaakceptowaniu danych przez Sprzedającego oraz ich wprowadzeniu do Systemu teleinformatycznego Sklepu B2B NICOSTA, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej zostanie wysłany e-mail potwierdzający utworzenie Konta Klienta w Sklepie z prośbą o uzupełnienie danych Firmy Klienta.
  3. Jednocześnie z wysłaniem na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wiadomości e- mail potwierdzającej utworzenie Konta Klienta w Sklepie zostanie wysłany Klientowi plik zawierający Regulamin Sklepu Internetowego B2B NICOSTA.
  4. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  5. Klient zapewnia, że podawane przez niego dane są poprawne.
  6. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w procesie rejestracji.
  7. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedającego, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.

§ 5 Składanie Zamówień

  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu B2B NICOSTA pod adresem b2b.nicosta.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  2. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za  Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe).
  3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.
  4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  5. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. zalogować się do Sklepu;
    2. wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia i podać jego ilość, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
    3. w potwierdzeniu zawartości koszyka kliknąć przycisk „Realizuj zamówienie”;
    4. wybrać dane Firmy lub wprowadzić nowe oraz kliknąć przycisk „Dalej”;
    5. wybrać sposób dostawy i kliknąć przycisk „Dalej”;
    6. potwierdzić płatność.
  6. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
  7. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  8. FV zostanie załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak:
    1. faktury VAT z załącznikami,
    2. faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy.
  9. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, ze zm.).
  10. W trakcie składania Zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją Zamówienia, na zasadach określonych w § 11 Regulaminu.
  11. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego  adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
  12. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.

§ 6 Sposoby odbioru Towaru

  1. Z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 poniżej, Klient może otrzymać zakupiony Towar poprzez:
    1. dostawę na wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. odbiór osobisty przez Klienta z magazynu Sprzedającego;
    3. odbiór towaru transportem własnym.
  2. Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możliwe są następujące formy dostawy towaru do Klienta:
    1. dostawa na wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. odbiór osobisty przez klienta z magazynu Sprzedającego znajdującego się pod adresem Piła 107A, 26-200 Końskie.
  3. W     przypadku     Klientów     zamawiających     na     adres     znajdujący     się     poza     granicami Rzeczypospolitej Polskiej dostawa Towaru odbywa się wyłącznie poprzez:
    1. odbiór osobisty przez Klienta z magazynu Sprzedającego znajdującego się pod adresem Piła 107A, 26-200 Końskie;
    2. odbiór Towaru transportem własnym z magazynu Sprzedającego znajdującego się pod adresem Piła 107A, 26-200 Końskie.
  4. Odbiór osobisty Towaru przez Klienta lub odbiór Towaru transportem własnym możliwy jest po wcześniejszym zawiadomieniu Sprzedającego z wykorzystaniem sposobów kontaktu podanych w § 1.
  5. Odbiór osobisty Towaru przez Klienta oraz odbiór transportem własnym jest bezpłatny.

§ 7 Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w Formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową, z uwzględnieniem zasad zawartych w § 6 niniejszego Regulaminu.
  2. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym Formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  3. Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich:
    1. DPD – w przypadku towaru wysyłanego w oddzielnych paczkach (w sytuacji kiedy spakowany towar z danego zamówienia mieści się w paczkach o łącznej ilości do 11 sztuk paczek);
    2. DHL – w przypadku towaru spakowanego na palecie/paletach (w sytuacji kiedy spakowany towar z danego zamówienia mieści się w paczkach o łącznej ilości powyżej 11 sztuk paczek).
  4. W przypadkach wymienionych w § 6 istnieje możliwość odbioru osobistego Towarów w siedzibie Sprzedającego.
  5. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy. Do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
  6. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki).
  7. Koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie.

§ 8 Płatności

  1. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest imienny dowód zakupu (faktura).
  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić wyłącznie przelewem na konto  bankowe Sklepu.
  3. Dane Sprzedającego potrzebne do zrealizowania przelewu przez Klienta za zakupiony towar:

    Nicosta Sp. z o.o.
    Piła 107A
    26-200 Końskie

    Numer konta bankowego Sprzedającego do wpłat:
    97 1140 2004 0000 3312 0671 3293

§ 9 Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedającym następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 5 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedający niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji, zgodnie z § 5 ust. 12 powyżej.
  3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedającego Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedającego o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
  4. Realizując płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
  5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Towar zostanie wysłany przez Sprzedającego w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 6 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  6. W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach dostawy:
    1. terminem dostawy jest najdłuższy podany termin;
    2. Klient ma możliwość żądania dostarczenia Towarów częściami lub też dostarczenia wszystkich Towarów po skompletowaniu całego zamówienia.
  7. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. od wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany na stronie Sklepu - w przypadku złożenia przez Klienta pierwszego, drugiego lub trzeciego Zamówienia;
    2. od złożenia Zamówienia – w przypadku Klienta składającego czwarte lub kolejne Zamówienie.
  8. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Towaru. O gotowości Towaru do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedającego poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  9. Dostawa Towaru odbywa się (z uwzględnieniem § 6 niniejszego Regulaminu):
    1. na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej.
  10. Kwestie dotyczące metod i sposobów dostawy i odbioru zakupionego Towaru przez Klienta zostały uregulowane w § 6 Regulaminu.
  11. Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Kwestie odpłatności za dostawę Zamówienia reguluje § 7 niniejszego Regulaminu.
  12. Odbiór osobisty Towaru przez Klienta oraz odbiór transportem własnym jest bezpłatny.

§ 10 Procedura reklamacji

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Towary.
  2. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  4. Reklamację należy składać poprzez wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  5. Reklamację należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedającego, określone w § 1 niniejszego Regulaminu.
  6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  7. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.
  9. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany Towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.

§ 11 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu Internetowego w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 922 ze zm.)jest Sprzedający.
  2. Sprzedający jest uprawniony do przetwarzania (w tym gromadzenia, utrwalania, przechowywania i wykorzystywania) danych osobowych Klienta w następujących celach:
    1. zapewnianie obsługi Klienta, w tym zakładanie i zarządzenia Kontem Klienta;
    2. realizacji Zamówienia, zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży;
    3. kontaktowania się z Klientem, poprzez dostępne kanały komunikacji, w tym w celach związanych z realizacją Umowy Sprzedaży, obsługą Klienta;
    4. rozpatrywania reklamacji;
    5. w celach marketingowych – w przypadku wyrażenia na to przez Klienta zgody.
  3. Dane są przekazywane dobrowolnie.
  4. Sprzedający może przetwarzać w szczególności następujące dane osobowe:
    1. imię i nazwisko;
    2. firma przedsiębiorcy;
    3. adres siedziby lub adres do korespondencji;
    4. numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);
    5. numer telefonu;
    6. adres poczty elektronicznej (e-mail).
  5. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Umów Sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych Towarów do Klienta.
  8. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego mogą być:
    1. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora;
  9. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
    1. trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” W Klienci posiadający Konto w Sklepie Internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu Konta;
    2. weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedającego na adres office@nicosta.pl;
    3. klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
  10. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy:
    1. utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail, zgodnie z § 9 ust. 3 niniejszego Regulaminu.
    2. utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej Umowy Sprzedaży lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz  dowodu zakupu.
    3. treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedającego oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

§ 12 Polityka plików „cookies”

  1. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach „cookies”.
  3. Pliki „cookies” przeznaczone są do korzystania ze strony Sklepu znajdującej się pod adresem b2b.nicosta.pl . Operator wykorzystuje te pliki do:
    1. możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.
    2. dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę.
    3. do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  4. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
  5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
  6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym Klienta. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Klienta w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia Klienta.
  7. Użytkownicy sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików „cookies”. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:
    1. Mozilla Firefox:www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
    2. Internet Explorer:www.support.microsoft.com/kb/278835/pl
    3. Google Chrome:www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
  8. Operator Sklepu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej Klienta mogą uniemożliwić poprawne działanie stron internetowych.

§ 13 RODO

  1. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2.  Administratorem Danych Osobowych Klienta przetwarzanych w związku z korzystaniem ze Sklepu jest Sprzedawca. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne.
  3. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki Klient wyraził zgodę. W przypadku, gdy Klient nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień KLIENTÓW, wynikających z rozporządzenia RODO.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania żądania ich całkowitego usunięcia lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - w tym celu można skorzystać z funkcji w programie sklepu aktualizacji danych konta użytkownika lub proszę wysłać zgłoszenie (np. na podany adres e-mail) z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji. Klient ma prawo do odwołania swojej zgody w każdym momencie.
  5. Klient ma prawo otrzymać dane go dotyczące w u strukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Ma również prawo przesłać te dane innemu administratorowi, bez przeszkód ze strony Administratora, od którego dane będą wydobywane (art. 20 ust. 1). W przypadkach gdy jest to technicznie możliwe Klient może żądać od Administratora przesłania jego danych bezpośrednio innemu administratorowi (art. 20 ust. 2).
  6. Administratora może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Administratora.
  7. Dla zrealizowania obsługi umowy konieczne jest podanie następujących danych Klienta:
    1. imię i nazwisko;
    2. firma przedsiębiorcy;
    3. adres siedziby lub adres do korespondencji;
    4. numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);
    5. numer telefonu;
    6. adres poczty elektronicznej (e-mail).
  8. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Sprzedającym i Klientem i zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej lub realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanych w pkt.9.
  9. W przypadku sprzedaży produktów poprzez Sklep w celu dostarczenia produktów do Klienta dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia.
  10. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji umowy lub realizacji celu, dla którego zgoda była udzielona.
    1. dla utrzymania konta w bazie Sklepu Internetowego - podstawą przetwarzania tych danych jest umowa (regulamin), który został zaakceptowany przez Klienta. Dane te będziemy przetwarzać tak długo dopóki Klient nie wypowie zawartej umowy lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
    2. dane w dokumentach sprzedaży - przez okres wymagany przepisami o księgowości;
    3. adres e-mail wykorzystywany do rozsyłania biuletynu informacyjnego - przez okres ważności zgody Klienta. Zgoda może być cofnięta w każdej chwili;
    4. dane adresowe wykorzystywane do przesyłania informacji marketingowej dotyczącej usług własnych Administratora - (podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes prawny Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane te będziemy przetwarzać tak długo, dopóki Użytkownik nie złoży sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu. - po tym okresie są usuwane.
  11. Klient ma prawo wnieść skargę na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. Jeżeli Klient wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych w celu marketingowym oraz przesyłania informacji handlowych oraz wpisze się na listę subskrybentów będzie otrzymywał "newsletter" na podany przez siebie adres e-mailowy. W każdej chwili jest Klient może zrezygnować z usługi newslettera.

§ 14 Zmiana Regulaminu

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  2. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail, na 7 dni roboczych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
  3. Przy pierwszym – po dniu wejścia w życie zmian Regulaminu – logowaniu do Sklepu, Klient otrzyma komunikat potwierdzający, że doszło do zmian w Regulaminie i poproszony zostanie o akceptację nowej treści Regulaminu. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, zakupy w Sklepie Internetowym nie będą możliwe, zaś po upływie 14 dni od dnia odmowy przez Klienta zaakceptowania zmian Regulaminu lub po upływie 14 dni od dnia realizacji ostatniego Zamówienia złożonego przed wejściem w życie zmian Regulaminu w przypadku Zamówień będących w realizacji, Sprzedający upoważniony będzie do usunięcia Konta Klienta w Sklepie.
  4. Niezależnie od brzmienia ust. 3 powyżej, Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.
  5. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

§ 15 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim lub angielskim, w zależności od wersji językowej wybranej przez Klienta podczas rejestracji.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  3. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
  4. Regulamin wchodzi w życie w momencie jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu Sprzedającego pod adresem: b2b.nicosta.pl.
  5. Data opublikowania regulaminu: 26.03.2020 r.

 

 

 

 

Załącznik nr 1 Formularz zgłoszenia reklamacyjnego towaru

                                                                        

(miejsce i data sporządzenia dokumentu)

REKLAMUJĄCY (KLIENT):

Imię i nazwisko                                             Nazwa firmy                                                                         
Adres:
Ulica                                         nr domu                      nr mieszkania                                     
kod pocztowy                                   miejscowość                                                                
Telefon:                                                       
E-mail:                                           

Do:

SPRZEDAJĄCY

Nicosta Sp. z o.o.
Pila 107A
26-200 Końskie

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE TOWARU

Zawiadamiam,  że  zakupiony w dniu                                    towar: (nazwa i ilość zakupionego towaru)
                                                                                                                                                                              ,
                                                                                                                                                                              ,
za     kwotę                                                zł,     nr     faktury                                                                                ,  
nr     zamówienia                                                                                                                                                   
 jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na: (dokładny opis wady towaru)
                                                                                                                                                  

Powyższą niezgodność zauważono w dniu                                                     
Oczekiwania kupującego co do sposobu załatwienia reklamacji:

  1. wymiana towaru na nowy*,
  2. zwrot pieniędzy* na konto:

(nr konta bankowego reklamującego)                                                                                                   .

W załączeniu składam kopię dowodu zakupu (faktura).

Z poważaniem

                                                                                                                                                  

(data i czytelny podpis reklamującego**)

Adnotacja Sprzedającego:

Data otrzymania reklamacji:                                                
Decyzja odnośnie uznania reklamacji:                                             
Pieczątka i podpis Sprzedającego:                                         

* niepotrzebne skreślić
** czytelny podpis wymagany na wersji papierowej dokumentu dostarczonej pocztą na adres korespondencyjny Sprzedającego podany w § 1 Regulaminu Sklepu Internetowego, skanem na adres poczty elektronicznej, bądź osobiście do siedziby Sprzedającego.